Veelgestelde vragen

Wat is Kluscontact.nl?

Kluscontact.nl is een onafhankelijk platform dat klus en specialist bij elkaar brengt. Op Kluscontact.nl kunnen alleen klussen geplaatst worden die betrekking hebben op verwarming, sanitair of installatie. Zo weet je zeker dat de specialist die jij kiest voor jouw klus gespecialiseerd is op dit gebied. Kluscontact.nl is een initiatief van Warmteservice.

Waarom zou ik mijn klus plaatsen op Kluscontact.nl?

De specialisten van Kluscontact.nl zijn gespecialiseerd in verwarming-, sanitair- of installatieklussen. Bij ons vind je alleen échte specialisten, met klusreviews die je helpen bij het maken van een keuze. Ook een klus plaatsen nemen wij heel serieus, want hoe meer de specialist weet, hoe beter zijn aanbieding. Dus geen oppervlakkige procedures om een klus te plaatsen, maar gedetailleerd en gespecificeerd. Zo heeft de specialist direct een goed beeld van jouw klus.

Hoe kan ik Kluscontact.nl bereiken?

Je kunt Kluscontact.nl per e-mail bereiken via info@kluscontact.nl, op Facebook (Facebook.com/kluscontact), op Twitter (@kluscontactnl) en telefonisch via 088-5600505.

Mag iedereen een klus plaatsen op kluscontact.nl?

Ja. Voor iedere klus op het gebied van verwarming, sanitair of installatie hebben we een mooi plekje op Kluscontact.nl. En een klus plaatsen is nog vrijblijvend en gratis ook!

Is het verplicht om een account aan te maken?

Je hebt een account nodig om te zien welke aanbiedingen je voor je klus krijgt. Ook heb je zo een handig overzicht van al jouw klussen. Natuurlijk vinden we privacy belangrijk. Daarom krijgt alleen de specialist die jij uitkiest jouw NAW-gegevens. En je kunt je account op ieder moment compleet verwijderen.

Ben ik verplicht om een aanbieding te accepteren?

Nee, het plaatsen van een klus is altijd vrijblijvend. (En gratis, hadden we dat al gezegd?)

Heb ik garantie als ik mijn klus laat uitvoeren via Kluscontact.nl?

Wij werken uitsluitend met geselecteerde installateurs die beschikken over een geldige inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Iedere specialist heeft zijn eigen algemene voorwaarden en garantievoorwaarden. Vraag de specialist hiernaar en maak hier samen duidelijke afspraken over. Kluscontact.nl geeft zelf geen garantie op klussen.

Wat is een klusreview?

Nadat de klus is uitgevoerd, ontvang je van ons een uitnodiging om een review te schrijven. Met jouw klusreview help je anderen die op zoek zijn naar een specialist. Zo kunnen zij zich een goed beeld kunnen vormen van de specialist. 

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Het is op dit moment (nog) niet mogelijk om zelf je account te verwijderen. Wel kun je eenvoudig al je klussen sluiten. Als er geen klussen openstaan, zal jouw account buiten gebruik zijn. Wanneer je een nieuwe klus plaatst, wordt je account weer actief. Wil je toch je account definitief verwijderen? Stuur dan een e-mail naar info@kluscontact.nl.

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben?

Kluscontact.nl brengt jou in contact met verschillende specialisten. Je kiest zelf welke kwaliteitsklusser het beste bij jouw klus past. Is de klus niet naar wens uitgevoerd? Geef dat aan in de klusreview. Jouw review wordt in dat geval niet meteen geplaatst: de installateur die de klus heeft uitgevoerd heeft twee weken de tijd om jou van mening te doen veranderen. De installateur wil een slechte review natuurlijk voorkomen en zal daarom zijn best doen om samen met jou tot een oplossing te komen.

Wat zijn de contactgegevens van Kluscontact.nl?

Telefoonnummer: 088-5600505
Emailadres: info@kluscontact.nl
Facebook: facebook.com/kluscontact
Twitter: @kluscontactnl

 

Adresgegevens hoofdkantoor:
Kluscontact.nl
Van Slingelandtstraat 43
1051CG Amsterdam